5. 1. 2022

Trochu hraní

 Venku je počasí, že by psa nevyhnal. Fouká vítr, ochlazuje se, chvíli prší, chvíli to padá se sněhem, pak zase vysvitne sluníčko. Je to jako na aprílové houpačce.  Šla jsem zalít květiny a také jsem je trochu osprchovala a napadlo mě udělat pár makro fotografií. Trochu jsem se tentokrát inspirovala u Marty - "vyzobaná slunečnice", která mě naladila svými krásnými fotografiemi kapiček  na stromcích ze své zahrádky.

Tak že tady je mé "hraní" s objektivem 70-300 mm a mezikroužkem Meike 20 mm.
Vnitřek květu orchideje




Vykvétají mi kalanchoe ( kolopejky) . mám je ráda, protože jsou to většinou jedny z mála pokojových rostlin, které kvetou v zimě








Tak to bylo trošku mého hraní. Přeji vám krásné dny.
Zřejmě se nám počasí změní a začne konečně ta pravá zima a tak už bude focení venku doufejme, veselejší.

5 komentářů:

  1. Jaruško, Tobě to kvete ! Krásné obrázky. Přeju hodně zdraví v novém roce ! Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Tak to máš nádheru krásně ti to kvete mne to také ještě kvete hezké odpoledne přeji ..Jarunko

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentáře i návštěvu blogu.