15. 2. 2022

Nové dečky

 Vzhledem k tomu, že jsem na Vánoce dala dečky k dispozici děvčatům z rodiny, tak  se všechny rozebraly a zbyly mi jen čtyři. Nezbylo nic jiného, než se pustit do práce...a toto jsou moje nové.





16 komentářů:

  1. Jaruško, ty jsou opět překrásné. Ta poslední je nejhezčí, nebyla by předloha?

    OdpovědětVymazat
  2. Jari, předlohu Ti můžu poslat, ale je to ruský návod na velkou dečku a mně to nevycházelo, tak jsem ji ukončila dřív. Můžu Ti to poslat. Máš FB nebo email?

    OdpovědětVymazat
  3. Milá Jaruško, všechny dečky se Ti moc povedly! Radost pohledět. Zdraví Marie

    OdpovědětVymazat
  4. Dečky se Ti moc povedly, máš je i pěkně vytažené. Já na 1. místo dávám hned tu první! ☺

    OdpovědětVymazat
  5. Šikulko to je zase krása ♥ ♥ ♥

    OdpovědětVymazat
  6. Máš to moc hezké krásná práce jak se dívám u tebe tak si připomenu na mamku jak také háčkovala hezký den přeji 🍀🌹🌹🍀🌹🌹🍀🌹🌹🍀🌹

    OdpovědětVymazat
  7. Jaruško, dečky se Ti moc povedly, líbí se mně úplně všechny.Jsi šikulka. Moje teta taky hodně háčkovala dečky, několik jich od ní mám. Hezké dny přeje Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
  8. Jaruško jsou krásný jsi šikulka.A přeji ti krásný večer 😉

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentáře i návštěvu blogu.