12. 3. 2022

Ráno v loukách

 Dnešní slunečné ráno mě vytáhlo na procházku do luk i když foukal vítr. Myslela jsem si, že stihnu východ slunce. Jenom že  na louce, kudy jsem si zkracovala cestu k vodárně,  je odbagrovaná hromada zeminy a asi se tam bude stavět nový dům. Musela jsem to tedy obejít a než jsem došla na  louku nad kolonkou, bylo už sluníčko docela vysoko. Stejně jsem se šla projít až k lesu.

Sluníčko už se vyhouplo nad obzor. Přišla jsem pozdě. 





Mokřadní louka s rákosím vypadá jako by byla posypaná stříbrem.
Lužické hory. Nejsou nijak vysoké, ale jsou nádherné.

Pohled na Rumburk. 
Uprostřed je věž kostela sv. Bartoloměje a červená střecha zámku,
 ve které je Střední  polygrafická škola.  Nad městem je průmyslová zóna 
a v pozadí se sněhem Jedlová.













Cestou zpátky už moc nefotím. Posbírala jsem kolem cesty plnou tašku odpadků...Někdy mi to přijde  jako zbytečná práce. Za pár dní to tam bude znovu. 
Mnozí lidé jsou prostě nepoučitelní, bezohlední k přírodě. 
Nasbírala bych toho mnohem víc, ale  nemám druhou tašku...
Moje cesta tedy vedla nejdříve ke kontejneru a vytřídit plasty, sklo, plechovky.
 Zbytek šel do směsného odpadu. 
Přeji vám krásné dny hlavně v čisté přírodě.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za komentáře i návštěvu blogu.