1. 4. 2022

Jedno ráno v loukách

  Dnes jsem sáhla do týden starých fotografií, kdy jsem se šla po ránu projít do luk. Východ slunce jsem sice nestihla, ale pořídila jsem zase trochu jiné fotografie. Než jsem dorazila do luk, bylo už sluníčko nad obzorem. 

Trochu jsem si hrála...







Kamarádky tu jsou tři, čtvrtá odpočívala v ohradě.
Ony už mě asi znají, protože vědí, že jim občas něco dobrého donesu.
Tak mě pozorují a utečou až když dojdu blízko k nim.








14 komentářů:

  1. Moc krásné záběry, mít srnky jako "kamarádky" je fajn.
    Přeji příjemný víkend. ☺

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani moc děkuji. Ty srnky chodím celou zimu přikrmovat senem a občas přidám jablka, která už by u nás v krámku neprodali, protože jsou seschlá a už i a tak mi je nechávají kilo za pětikorunu, tak je občas koupím pro ty srnky a přidám mrkev. Dávám to na stejná místa a ony už ví...

      Vymazat
  2. kouzelné fotky. Moc se mi líbí to slunce chycené v pavučině a také jak vychází z těch stromů :) No, a ty srnky - kamarádky :)
    Zdraví Marie

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Maruško moc děkuji. Kamarádky jsou super. Sice si udržují vzdálenost, ale většinou čekají co jim dám a až odejdu, tak si jdou zkontrolovat, co jsem jim přinesla. Měj se hezky.

      Vymazat
  3. Obdivuji Tvoje štěstí na srnky, jsou plaché, ale asi si už na Tebe zvykly a čekají nějakou tu dobrotu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mirku děkuji. Ano, ony už mě znají. protože je chodím celou zimu krmit, tak už čekají jestli něco nenesu. Měj se pěkně.

      Vymazat
  4. Jaruško, ty fotky s pavučinkou - to je tak hezké, a ty srnečky! V přírodě je stejně nejlíp ! Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leni moc děkuji. Máš pravdu. V přírodě je krásně. Měj se pěkně.

      Vymazat
  5. Jaruško fotečky kouzelné, nevím kterou dříve chválit, paráda****************

    OdpovědětVymazat
  6. Pěkně he to, když se stara vegetace misi se zacinajici nolovou mA srnky

    OdpovědětVymazat
  7. Suprové fotečky, hezký víkend Jaruško.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentáře i návštěvu blogu.