18. 5. 2022

Pár detailů

 10. května 2022 

Při výstupu na Zámecký vrch se manžel často zastavoval, aby se vydýchal a tak jsem si čekání na něj krátila focením detailů v trávě.

Jarní příroda je vždy nádherná a nikdy neodolám, abych nenafotila pár detailů. Tyto jsem pořídila při výstupu na Zámecký vrch v České Kamenici.






15 komentářů:

  1. Jaruško to jsou krásné fotografie, ráda jsem se podívala. Měj se moc hezky. Iva

    OdpovědětVymazat
  2. Jaru tak to je sama krásááááááááááááá moc děkuji

    OdpovědětVymazat
  3. Jaruš, umíš se "dívat" a vidíš tedy věci, které by jiný přehlédl. To je hlavní důvod těch krásných záběrů. ☺

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani moc a moc děkuji. Já tu přírodu mám prostě ráda a ráda ji zkoumám.

      Vymazat
  4. Ahoj Jaru,
    nádherné snímky, pokud bych se měla rozhodnout, který se mi líbí nejvíc...nerozhodla bych se. Každý jeden je krásný. V přírodě to žije a o tom ty sníky jsou. Krásnééé!
    Moc Ti děkuji za komentíky a přeji Tobě i manželovi pevné zdraví a ještě mnoho krásných výletů. Pěknou neděli, Jaru...♥

    OdpovědětVymazat
  5. Aličko moc děkuji a přeji ti krásné májové dny.

    OdpovědětVymazat
  6. To čekání na manžela se vyplatilo, tolik povedených fotografií a jeden snímek hezčí než druhý, včetně návštěvníků na květech, přímo ses vloupala do jejich příbytků. Já tyhle snímky zblízka moc neumím. Járo, jednička s hvězdičkou! Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
  7. Kytičky a příroda, kdo by tomu mohl oddolat. Prostě nádhera.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. MIrku moc a moc děkuji a přeji krásné letní dny.

      Vymazat

Děkuji za komentáře i návštěvu blogu.