18. 6. 2022

Superúplněk

 14. června 2022

Původně jsem měla obavy, že se mi superúplněk vyfotit nepodaří, protože se po obloze honily mraky. Při východu mi překážely stromy  před okny a vyrazit ven až do luk se mi po setmění už nechtělo, protože se tam objevují divočáci. tak jsem se  snažila pořídit fotografie alespoň z oken bytu.

Tady je ještě Měsíc  jemně překrytý mlhavým závojem


Tady už se obloha vyjasnila.


9 komentářů:

  1. Jaruško, skvělé fotky. Tobě se daří všechno. Já jsem se ani nepokoušela.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Maruško moc děkuji. Ono všechno se mi také nepodaří...Fotit z oken bytu je složitější než v přírodě, protože je člověk omezený volným prostorem před okny. Proto mám v prvním snímku obrys větví. Ještě jednou moc děkuji a měj se moc pěkně.

      Vymazat
  2. Parádní fotečky. U nás byl vidět Měsíc až hodně pozdě a protože vstáváme brzy do práce, tak jsme ho zaspali. Přijdou další.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jari moc děkuji. Východ Měsíce jsem fotila v deset hodin večer. To ještě není tak pozdě, ale chápu, že když se ráno brzy vstává, tak je potřeba se vyspat.

      Vymazat
  3. Já jsem tento úplněk fotila také, dám to dodatečně na blog. Fotím ale z balkonu, nikam nechodím a ve městě se fotí hůř, ale Měsíc ještě jde fotit.

    OdpovědětVymazat
  4. Tak to je něco. Také jsem to jednou zkoušel, ale takhle mi to nevyšlo.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentáře i návštěvu blogu.