16. 9. 2022

Procházka večerní Telčí....

 3. září 2022

Den třetí.

Čekala nás poslední noc v hotelu a ještě jsme si chtěli Telče užít ve večerním světle a tak jsme se při stmívání vydali na večerní procházku městem. Docela mě mrzelo, že nemám stativ, protože po setmění udržet fotoaparát v klidu při delším čase expozice, je někdy nadlidský výkon. Doufám, že mi některé chyby na fotografiích odpustíte...

Kostel sv. Anny a Štěpnický rybník
Náměstí Zachariáše z Hradce

Věže kostela Jména Ježíš, věž kostela sv. Jakuba a zámek

Mariánský sloup a věž kostela Svatého Ducha
Dolní kašna se sochou Svaté Markéty


Ulický rybník. V pozadí ulice Na Hrázi
Lávka přes Ulický rybník
Věž kostela sv. Jakuba, bývalé jezuitské koleje, věže kostela Jména Ježíš
Věž kostela Svatého Ducha a Ulický rybník


Chvíli jsme tu poseděli na lavičce. Je tu opravdu nádherně a já jsem si tu nádheru užívala.

Ulice U Masných krámů vede z náměstí k lávce přes Ulický rybník




Nádherně nasvícený Mariánský sloup vypadá, jako by byl  ze zlata.

Socha Siléna na nás vystrkuje pozadí, ale odraz měšťanských domů v Horní kašně
 mě zaujal víc...
Silén,  (Silénius) byl podle řecké mytologie  vychovatel dětí 
a průvodce boha vína  Dionýza.












Naše večerní toulání skončilo a vraceli jsme se na hotel.
Ještě pohled z okna.
Poslední noc v Telči.  Ráno jsem si ještě vyšla na ranní procházku, 
abych se se svým rodným městem důstojně rozloučila.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za komentáře i návštěvu blogu.