8. 10. 2022

V lese u Chřibské

24. září 2022
Měli jsme pár dní před opravami v bytě a synovi se zachtělo zajít na houby. 
Jeli jsme tedy do Chřibské a vydali se do lesa. Vydali jsme se vodárenskou cestou pod Šibeniční vrch, ke Stožeckému potoku.
Tady si pamatuji na nádherný les. Ještě loni jste tudy šli a našli spoustu hub.


Paseka mám umožnila výhled na Jedlovou.

Na kmeni se vyhřívala ještěrka


U cesty jsem objevila Durman. v lese jsem ho viděla poprvé.


Stožecký potok


Na smaženici i na řízky jsme nasbírali a vraceli se domů.
A pak od dalšího dne se začalo s opravami v bytě...
Fotografie pro další příspěvky už jsem pořídila na několika procházkách po opravách bytu, kdy jsem si "šla vyčistit hlavu" a  hlavně už jsem potřebovala 
jít ven,  do přírody, aspoň na hodinku, dvě.
Zatím jsem neměla dost času na vysedávání u počítače, 
ale až budu mít vše jak má být, tak to určitě doženu...
Přeji vám krásné dny barevného podzimu.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za komentáře i návštěvu blogu.