14. 12. 2022

Nasněžilo

 Máme tu prosinec a pár dní do Štědrého dne. Vypadá to, že letos budeme mít opravdu bílé Vánoce i když na příští týden předpovídají oblevu. 

Fotky jsou z posledních dní. 
Večerní pohledy z oken bytu
Další den ráno, až když už jsem měla sníh odházený.

Po obědě jsem si vyšla na procházku, ale moc jsem toho nenafotila.



V parku kousek od domova.
...a ještě ptáčkové za oknem.


Vrabec polní pozoruje dravce kroužícího nad stromy.



Ptáčkové mě pozorují a čekají co dobrého přistane v krmítku.
Mám ještě plno fotografií z procházky před tím, než nasněžilo,
 ale fotky ještě nemám přebrané a tak snad někdy příště. 

20 komentářů:

  1. U vás je sněhu. U nás dnes sice něco padalo, ale jen tak, aby se neřeklo. Nemáme ani souvile pocukrováno.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jari moc děkuji. No já ho tentokrát musela házet, protože máme zrovna službu na sklepy a chodník, Ale hodný soused mi pomohl. Manžel už na to nemá sílu ani dech. Děkuji a měj se pěkně.

      Vymazat
  2. Jarunko tak už máte také sníh hned je to veselý pohled na krajinku ptáčkové nádherááááááááááá to u nás sněží a sněží ale máme krásně bílo .

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. My jsme tady na severu celkem zvyklí. tady je to taková "Sibiř severu", tak že pokud to jde od severu, tak se to zarazí o Lužické hory a sněhu bývá dost. Bětu děkuji a přeji Ti hezký víkend.

      Vymazat
  3. U nás je taky sníh. Nejsou to závěje, ale kdyby takové byly Vánoce ,byla bych spokojená.
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. HAni moc děkuji. Ano Vánoce by bílé byly veselejší... Měj se moc pěkně.

      Vymazat
  4. Jaruško moc hezké fotografie, líbí se mě moc, hlavně těch ptáčků. Přeju krásný den, Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leni já ty ptáčky mám před okny jako n divadlo. Pořád je pozorujeme. Je to lepší než programy v televizi...Děkuji a měj se moc pěkně.

      Vymazat
  5. Ahoj Jaruško u nás dnes sněží a sněží .Moc krásné fotečky. Hezký víkendík

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Romanko, tentokrát je asi sníh všude. Tak ať vydrží do Vánoc a já už se pak budu těšit na jaro...Děkuji moc a přeji krásný víkend.

      Vymazat
  6. Jaruško, i u nás sníh je. Opět krásné fotky. Měj pohodovou sobotu.

    OdpovědětVymazat
  7. Krása! Moc se mi fotky líbí. Zdraví Marie

    OdpovědětVymazat
  8. Vija
    Zatím bílo i u nás. Hezké fotky , rampouchy na větvičce se mi líbí spolu se spoustou ptáčků. Hezké trhy, jmelí je krásné. Měj hezkou čtvrtou adventní neděli. J

    OdpovědětVymazat
  9. Dobrý den, zdravím, jsem tu poprvé. Je tu plno krásných věcí k prohlížení! Přeji hezké svátky a vše nejlepší do roku 2023. Zdraví Ota

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dobrý den Oto, moc děkuji za milý komentář. Přeji šťastný nový rok 2023, pevné zdraví a hodně štěstí.

      Vymazat
  10. Jaru, moc krásné fotky. Škoda, že ten sníh před Vánoci zmizel. Měj se hezky.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentáře i návštěvu blogu.