6. 6. 2023

Jahodový úplněk

 "Jahodový úplněk" nastal v neděli ráno, ale já jsem  jej fotila  při východu Měsíce v sobotu večer. Občas mi Měsíc zakrýval mlžný opar a barvy se často měnily.












7 komentářů:

  1. Zrovna jsem psala na jiném blogu, jak občas příroda dokáže do focení hodit vidle, tam se jednalo o mlžný opar. I tak to byly super fotky, stejně, jako tvoje :).

    OdpovědětVymazat
  2. Úplněk fotím pravidelně, tak mohu srovnávat, teď to po dva-tři večery šlo dost dobře, ale oblačnost dělá svoje. Líbí se mi hlavně ty první záběry s pozadím, i když u druhé fotky to zaostřilo asi víc na větve než Měsíc, ale celkově je to pěkné. ☺

    OdpovědětVymazat
  3. Povedlo se Jaruš,hlavně ty první dvě fotky,super!!

    OdpovědětVymazat
  4. Jaruško, povedené záběry. Měj pohodový den.

    OdpovědětVymazat
  5. Jaruško moc hezké fotografie úplňku, jsi šikula ! Zdraví Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
  6. Jaruško, moc se ti to povedlo, pro moji romantickou duši bych si vybrala druhý snímek. Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
  7. Jarko, a mě se líbí všechny snímky. Opravdu nádherné.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentáře i návštěvu blogu.