6. 9. 2023

Za východem slunce

 Po několika dnech jsem se přinutila zasednout k počítači.

 Běžně nahlížím na vaše blogy na mobilu. Mám ale plno fotografií z minulých dní, ale teď dám jedny z ranní procházky z pondělí, 4. září. Dny se nám krátí a sluníčko už vychází kolem půl sedmé, což je doba celkem přijatelná na vstávání 
i když já osobně se vstávání problémy nemám.
Tak že pár fotek z dnešní ranní procházky. Vím, že jsou to stále stejná místa, ale zatím jsme se nikam na cesty nedostali, tak mi nic jiného nezbývá, než chodit na procházky na okraj města, do luk.
Než se ukáže sluníčko tak pozoruji dění kolem...
U Hráze se válí mlhavý opar a srnky mě pozorují, kam si půjdu.




"Punťa" už leze...tak sluníčku říkali naši kluci, když byli malí.







Nafotila jsem i mnoho detailů, ale to zase někdy příště.

18 komentářů:

  1. Jaruško,dávám 👍víc není třeba psát.🍀

    OdpovědětVymazat
  2. Procházka nádherná to je. A vůbec nevadí, že ze stejných míst, Já také chodím v poslední době jen v blízkém okolí a co krásy tam člověk najde. Hezký den přeju. Eva

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi moc děkuji. Máš pravdu, příroda se opravdu stále mění a kdo je všímavý, tak ty rozdíly snadno pozná. Přeji Ti moc krásné dny.

      Vymazat
  3. Jaruško, nádhera a stejná místa vůbec nevadí. Pokaždé je to jiný pohled, jiný záběr. Měj pohodové dny.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marti moc děkuji za milý komentář. S přibývajícími roky ubývá sil a manžel už někdy ani ven jít netouží a tak jsem vlastně jen odkázaná na to naše okolí. Nic nenadělám. Teď jen doufám, že nám vyjde pobyt se synem, ale záleží na tom, kdy dostane dovolenou.

      Vymazat
  4. Já chodím pomyslně s Tebou ráda na ta místa. Nikdy stejná nejsou. Moc hezké fotky!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani moc děkuji a přeji Ti krásné poslední letní dny.

      Vymazat
  5. Kaleidoskop podle Hanky:
    Také si všímám, jak se dny krátí a radost z toho nemám. Jsou krásné dny, udělali jsme si výlety. Fotím také, i když náměty jiné. Máš krásné záběry, hned ten první je úžasný. Srnky se musejí líbit každému.
    Přeji další hlavně bezpečné výšlapy. ☺

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani moc děkuji. Je to už znát, že se dny krátí. Mně to ale vůbec nevadí. Ráno bývám vzhůru sice už za tmy, ale večer chodím naopak brzy spát, tak mi to je jedno. Srnek tu máme hodně, ale také dost divočáků a proto ráno chodívám s jednou paní se psy, tak že to už bývají divočáci z luk většinou pryč. Měj se moc pěkně.

      Vymazat
  6. Jaruško, krásná ranní procházka s Tebou. Přeju příjemný den, Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
  7. Vija
    Krásná procházka. Jaruško měj hezké dny i procházky. J

    OdpovědětVymazat
  8. Járo, já tě obdivuju, že hodně chodíš sama, já bych k lesu a do lesa nešla ani za nic.
    Fotky máš jako vždy moc pěkné a ty srnky tě určitě znají.
    Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jiřinko, ráno tam chodí několik sousedek s pejsky. Často se potkáváme a "dáme řeč", někdy jsem tam sama, ale do lesa úplně nejdu, jen jdu kolem lesa. Ráno opilci a feťáci spí, většina lidí je v práci, potkáváme se jen my důchodci, a zvěř, ta uteče...Děkuji a přeji ti krásný den.

      Vymazat
  9. Krásná procházka a fotečky super jako vždy děkuji 😊

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentáře i návštěvu blogu.