7. 3. 2024

Pár detailů...

 







 


11 komentářů:

  1. Jaruško, to je nádhera. Měj pohodové dny.

    OdpovědětVymazat
  2. Námraza je vždycky dobrý námět na focení. A když se fotky povedou jako Tobě.......
    Krásné jsou.
    Měj se hezky !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  3. To (a nejen tyhle) by byly fotky na výstavu! Už jsem Ti to tady psala, ale znovu mě to napadá.
    Přeji klidný víkend. 👍

    OdpovědětVymazat
  4. Jaruško,moc hezké fotografie.🍀

    OdpovědětVymazat
  5. To jsou krásné fotky. Mě se vyfotit nějaký takový detail skoro nikdy nepovede.

    OdpovědětVymazat
  6. Tak přesně takové fotky miluji!!! Drobnosti, které potěší oko i duši!! Někdy je člověk musí hledat, ale kdo hledá, ten najde. Přeji krásný den.

    OdpovědětVymazat
  7. Teda to jsou krásné detaily. Já tohle vůbec neumím.
    O všem? Ovšem!

    OdpovědětVymazat
  8. Parádní detaily Járo, kdo umí ten umí a kdo neumí tak čumí jako já :-) 👍👍👍♥

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentáře i návštěvu blogu.