27. 1. 2020

Moje ruční práce

27. ledna 2020
Máme zimu - "nezimu", počasí spíše listopadové.
Stálé mlhy nebo mrholení ven moc nelákají,
fotit celkem není co, tvorba obrázků mě moc nebaví
 a  tak jsem se pustila do pletení svetru.
Začala jsem jiným vzorem, ale bohužel na ten byla příliš velká spotřeba
 a svetr by byl příliš těžký. 
Tak jsem původní práci rozpárala a udělala vzor trochu jiný,
kde není tak velká spotřeba.
Dnes jsem konečně svetr dokončila. Teď jej stačí jen přemáchnout
 a už mě může hřát...

20 komentářů:

  1. Je to je krásné šikulka si Jarunko **********************

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Spíše to bylo odreagování od mých starostí. Pletení uklidňuje...Děkuji za komentář

      Vymazat
  2. Týýýý jó ten je krásný Jaruško-šikulko. Krásná barvička určitě Tik bude slušet. Měla jserm podobný před léty, maminka mi ho upletla, já jsem na toto nešikovná. pa hezký večer 💕🌸💖🌷🌼💕🌸

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji. No nepletla jsem hodně dlouho...Ale to se nezapomíná stejně jako jízda na kole.

      Vymazat
  3. Jarka to je pekná práca***********************

    OdpovědětVymazat
  4. Jaruško, krása, jsi moc šikovná. :)

    OdpovědětVymazat
  5. Jaruško ty jsi moc šikovná,bude tě určitě hřát....je moc hezký.

    OdpovědětVymazat
  6. Jaru,moc pěkný svetr a i ta barva se mi líbí.Ten vzorek znám a umím podobný i uháčkovat.Teď jsem si dala na chvíli pauzu,už bolely paže,ale háčkuji samé ponožky pro rodinu,tak je pořád co dělat

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jituško moc děkuji. Doufám, že ho tuto zimu ještě užiju...😀

      Vymazat
  7. Super********, já mám kvůli srdci pletení zakázané, u nás celý týden svítilo sluníčko, včera se zatáhlo a přišla vichřice a dnes ráno jsem se probudila do bílého dne , k večeru opět svítilo slunce a oteplilo se, tak jsem zvědavá jak to bude zítra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kverusko dekuji. To počasí je tuto zimu fakt děsné. Takovou zimu bez sněhu si vůbec nepamatuji

      Vymazat
  8. Nádherný svetřík sis Jaruško upletla, také ten vzor umím škoda že plést mi nejde.Ještě kulicha s velkou bambulí upleť hihi.͡° ͜ʖ ͡ - 😖👍👍(✿❦ ͜ʖ ❦)

    OdpovědětVymazat
  9. Jaruško...nejen že jsi šikovná ve focení ale i v pletení...pěkný svetr...

    OdpovědětVymazat
  10. Jůůů to je parádní svetřík ♥

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentáře i návštěvu blogu.