29. 1. 2020

Šála

29. ledna 2020
Dopletla jsem svetr a zbyla mi příze a tak jsem upletla ještě šálu.

21 komentářů:

  1. Perfektní , ta pěkně zahřeje Jaruško********

    OdpovědětVymazat
  2. Hezké a jsi šikovná Jaruško.͡° ͜ʖ ͡ - 😖👍👍(✿❦ ͜ʖ ❦)

    OdpovědětVymazat
  3. super a už Ti nebude zima...pekné******************

    OdpovědětVymazat
  4. Jaru,to budeš mít moc pěkný,svetr a k tomu šálu,to se mi líbí,když je to ve stejné barvě.A vypadá to,že bude vlna pěkně hřejivá.Venku je to vlezlý,tak to užiješ.

    OdpovědětVymazat
  5. Parádní doplněk ke svetříku, to se Jaruško ohřeješ. pa pěkný den 🍀🌹🍀🌹🍀🌹

    OdpovědětVymazat
  6. Hezký doplněk...příjemný den přeji...

    OdpovědětVymazat
  7. To je pravda. Chtěla jsem přízi využít. Syn. co je na lyžovačce v Alpách si objednal modrou, a tak zítra zajdu pro přízi a budu plést další. Děkuji za komentář

    OdpovědětVymazat
  8. Paráda Jaruško, jsi šikovná moc ♥

    OdpovědětVymazat
  9. A opět šikulka :) V kombinaci se sbetrem paráda :)

    OdpovědětVymazat
  10. Paráda šikulko i šálu máš ktomu svetru

    OdpovědětVymazat
  11. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  12. paráda...super☀👍💖🍀😘

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentáře i návštěvu blogu.