23. 3. 2020

Další dečka

23. března 2020
Ven se moc chodit nemá a tak sedím a háčkuji.



16 komentářů:

  1. Járo, krásná dečka. :-D Babička, která mě naučila háčkovat vytvářela spoustu deček, i na velký stůl. Já kdysi v mládí uháčkovala filetovým vzorem záclonu na celé okno, které je 200x180cm. Musela jsem jí nechávat napínat, doma to nebylo kde udělat. Už skoro 40 let je ve skříni a já už mockrát zvažovala, že jí vyhodím. Ale když si vzpomenu, kolik mi to dalo práce ... :-)
    Hezký a pohodový den A.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Alenko moc děkuji. Já se to teprve učím asi jeden měsíc...Plést umím od mládí, ale háčkovat se učím až teď. Jsou to první pokusy, tak že to ještě není takové, jak by to mělo být.

      Vymazat
  2. Krásná dečka a moc pěkná barvička 💞🌞🌹🌞🌷🌞💕

    OdpovědětVymazat
  3. To je nádherné prostírání SUPER 🌹💖🌺🌷🌼🌻

    OdpovědětVymazat
  4. Jaru,to je moc krásná dečka.Řekla bych,že je to také filletové háčkování,kterým teď háčkuji.Jednu dečku už mám hotovou a další dvě rozdělané.Šila jsem pořád roušky a tak háčkování
    šlo stranou.Jenže mě z toho bolí za krkem,že se pořádně nehnu,tak jsem si dala pauzu.Ale,jak bude potřeba zase šít začnu.Měj hezké dny

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem ušila jen pár roušek pro nás, a tak dál už nešiji. Nemám z čeho. Na podzim jsem při uklízení skříní všechny zbytečné věci vyházela...a z těch umělin to nejde vyvářet.

      Vymazat
  5. wau Jarka pekne si to uhačkovala***********************

    OdpovědětVymazat
  6. Moc hezkou dečku jsi uháčkovala Jaruško*******

    OdpovědětVymazat
  7. Jaruško, s háčkováním zraješ jako víno. :) Dečka je parádní. :)

    OdpovědětVymazat
  8. Jaruško já koukám jaká jsi šikovná.Rychle se naučila a opravdu smekám,máš ji moc krásnou a hlavně ten vzor se mi moc líbí!...😌😳👧💥💐🌻Hezký víkend Vám přeji a opatrujte se♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ivetko mockrát děkuji. Snažím se zdokonalovat, ale pořád se jen učím. Teď zkouším podobnou, jen se slabounkou přízí, tak uvidím, jak to dopadne,.

      Vymazat

Děkuji za komentáře i návštěvu blogu.