16. 3. 2020

Z dečky bude ubrus?

Začala jsem háčkovat dečku, ale nakonec stále pokračuji
 a tak z toho bude
ubrus na konferenční stolek. 
Stále se snažím pochopit tvorbu nových vzorů...
zkouším a zkouším...
Opravdu mě to baví.
Dnes jsem byla ve městě pro chleba
 a cestou domů jsem si koupila
další fialku. Dvě bílé, které mám od podzimu, 
zatím odpočívají a nekvetou a tato je krásně nakvetlá.


14 komentářů:

  1. Moc hezky ti to jde Jaruško a fialka je taky hezká já mám jen fialové...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji Jindřiško...pořád se ještě učím.

      Vymazat
  2. Jaruško jsi šikulka 🌹💖🌺🌷🌼

    OdpovědětVymazat
  3. Páni tedy klobou dolů Jaruško ty jsou opravdu moc krásné líbí se mi hlavně ta druhá opravdu hezký vzor, jsi moc, moc šikovná!!!😍💐🍀💮

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. to mé psaní ách jo :-) oprava:klobouk **

      Vymazat
    2. Ivetko moc děkuji. To je pořád jedná dečka. Jen ta menší je prvních pár řad a na druhém snímku už veliká a teprve včera jsem ji dodělala. Děkuji za pochvalu... Ještě mi to moc nejde, ale baví mě to.

      Vymazat
  4. Jaru,moc krásná dečka.Tak tě také háčkování chytlo.Já mám rozdělanou takovou větší filetovým háčkováním,to je zajímavá a jednoduchá technika.Nepočítala jsem,že ji udělám tak velkou a chybí příze.Galanterie,ale otevřeli,aby lidé mohli žít roušky a tak tam pošlu dceru,abych mohla pokračovat.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jituško moc děkuji. Jsem samouk
      a ještě hodně párám, ale baví mě to. Snad se vylepší počasí abychom mohli aspoň k lesu...Tady sice bylo slunečno, ale foukal strašně studený vítr.

      Vymazat
  5. Krásné dečky si uháčkovala Jaruš,je vidět ,že Ti to baví*******

    OdpovědětVymazat
  6. Suprové dečky, jsi šikulka ☀️🥰💞🌷💕🌺💚

    OdpovědětVymazat
  7. Krásné a povedené dečky a fialka je taky nádherná. :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentáře i návštěvu blogu.