3. 3. 2020

Nové dečky

3. března 2020
 Tentokrát jsem zkoušela barevné kombinace a nové vzory. 
Ještě mi to moc nejde, ale cvik je cvik.


20 komentářů:

  1. Moc pěkné, zelenou mám ráda ☀️❣️🍀🥰🌷

    OdpovědětVymazat
  2. Jaru,pěkně háčkuješ,krásné dečky.Vidím,že tě to chytlo.Budeš na tom jako já,bez háčku nevydržíš.Já jsem si říkala,už dost,zase něco jiného,bolí mě celé ruce.Maruško mě přemlouvala ať začnu vyšívat.Bohužel to je jediná ruční práce,kterou jsem nikdy nedělala,protože se mi vyšívání moc nelíbí a teď bych to ani s mýma rukama nesvedla a tak zase háčkuji.Učím se jiný druh háčkování,zatím jenom na polštářku pro kočku ze zbytku a zítra se chystám do galanterie nakoupit přízi.Bez háčku fakt nevydržím.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jituško, než se naučím tak hezké věci jak děláš Ty, tak to bude ještě trvat. Ale fakt mě to chytlo...a strašně mě to baví.

      Vymazat
  3. Nádherně jarní dečky. Já jsem fanda háčkům, ale sama to neumím, nemám trpělivost.
    Krásný večer.
    Jitka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jitu děkuji. Ale ha se to teprve učím. Ještě to moc nejde, ale chce to trpělivost...Snad to bude lepší...

      Vymazat
  4. Jarunko no jsou nádherné jak barvičky tak to tvé háčkování super*********************jo a ta tvoje trpělivost obdivuji hezký den popřeji ..*****************

    OdpovědětVymazat
  5. Páni Jaruško tak ty jsou opravdu moc krásné, hlavně ta barva jak jsi to hezky sladila, i mé dceři mladší by se líbily jelikož je ujetá na zelenou.Náhodou Ti to opravdu jde nevidím žádnou chybu a smekám před Tebou jen tak dál,alespoň přijdeš na jiné myšlenky.Uháčkuji mi nějakou panenku prosím hihi.♥◕‿◕)💖🌹

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé Ivetko děkuji moc. Ale na panenku si ještě netroufám. To je na mě, začátečníka ještě moc a moc složité. Návody sice mám, ale tím že se to teprve učím, tak mi to ještě moc nejde. Ale třeba se to naučím i to a pak ji udělám a pošlu...

      Vymazat
    2. Jé tak to se mám na co těšit Jaruško♥♥♥ Učíš se opravdu rychle mám oči :) také mám za Tebe radost a jak pokračujete s tou koupelnou???Myslím na Tebe.

      Vymazat
    3. Zatím čeká družstvo na cenovou nabídku. Ono to není zase tak jednoduché. Zatim fungujeme a čekáme, co bude dál.

      Vymazat
  6. Jaruško krásně ti to jde.Moc se mi líbí.🤗🤗🤗

    OdpovědětVymazat
  7. ahojky Jarka pekne si háčkovala a hlavne moja zelená farba***********************

    OdpovědětVymazat
  8. Každá dečka je lepší a lepší :)

    OdpovědětVymazat
  9. Krásně jsi háčkovala******** pěknéééé dečky*******💓🍀🌹🌼🌺☘🌺🌼🌹🍀💓

    OdpovědětVymazat
  10. Moc hezkéééé Jaruško, vidíš, jak Ti to jde....hezký den🌺🎀😘☀💕

    OdpovědětVymazat
  11. Nádherné Jaruško 🌹💖🌺🌷🌼

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentáře i návštěvu blogu.