28. 2. 2020

Ptáčkové

28. února 2020
Do rána napadlo trochu sněhu a na krmítku bylo od rána veselo.

Sýkora modřinka
 Sýkora úhelníček.
Uvědomila jsem si,že jsem tu letos vůbec nezahlédla sýkory babky.
 Jsou podobné jako sýkora úhelníček, 
jen černé zabarvení mají menší a nemají černé bříško.
 Sýkora koňadra. 


 Kos černý - sameček. Samička má hnědý zobák.
 Hýl obecný - samička
 Hýl obecný - sameček


 U hýlů už probíhají jarní námluvy.
 Pozorovala jsem samečky, jak se perou o samičky.


 Holub hřivnáč. Přiletěl před pár dny a stále je tu sám.
 Tak tady už se vytvořil pár. Sameček samičku krmil.



Ráda ptáčky za oknem pozoruji,ráda poslouchám jejich zpěv.
Přiletěla také hejna havranů,
jen jejich krákání naopak příjemné není.


Havrani pravidelně hnízdí v našem městě v několika parcích.

13 komentářů:

  1. Parádní fotečky. Jó jó vládkyně zima se ještě nechce vzdát 💫💕🌙💞💫💕🌙

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tato zima se mi moc nelíbila. Nevymrzly bacily ani klíšťata a ta ostatní havěť, která nám znepříjemňuje život.. Chtělo to pár dní v lednu aspoň - 20°C, a byl by klid. Ale nebyl sníh, ani mrazy. je to celé nějaké popletené.

      Vymazat
  2. Jaruško tak to je opět velikánská krása fotečky jsou jako živé..díky moc za ně zase jsi mne velice potěšila opravdu moc♥♥♥Měj hezký víkend, opatruj se mi.....(◕‿◕)💖🌹....(◕‿◕)💖🌹

    OdpovědětVymazat
  3. Ivetko moc děkuji. Pozorování ptáčků mě uklidňuje jako tebe pejsek. Děkuji za komentář

    OdpovědětVymazat
  4. Jarka to sú tak ale tak nádherné fotky........

    OdpovědětVymazat
  5. Jééééééééééé další krásné fotečky **************************

    OdpovědětVymazat
  6. Nádherné fotografie***********

    OdpovědětVymazat
  7. To je svět, nádherný, barevný a hlavně ty koncerty po ránu, už začínají pěkně prozpěvovat.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, ano ráda je po ránu poslouchám. Je to balzám na duši.

      Vymazat
  8. Opět nádherné fotografie, jen se kochám. :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentáře i návštěvu blogu.