11. 4. 2020

Ptáci

Vybrala jsem ještě pár fotografií ptáčků z posledních dní.
  Tento špaček nás každé ráno vítá svojí písničkou
 Skřivan polní
 Zvonek zelený

Pěnkava obecná - samička

14 komentářů:

  1. Jaru,krásné fotky.Mně chodí ještě pár ptáčků na krmítko,ale už bych krmítko ráda uklidila,protože mám slunečnice po celém balkoně.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. U nás už také jen jeden párek hýlů a hrdličky. Po tomto ochlazení už budku odeberu. Děkuji za komentář a přeji krásné dny.

      Vymazat
  2. Jaruško moc pěknééé fotky ********🌞🐏🍀🐇🌹🐇🌹🐇🌹🍀🐏🌞

    OdpovědětVymazat
  3. Parádní fotečky, prima odpoledne 💕🌞🐏🍀🐰💕

    OdpovědětVymazat
  4. Jaro, chodím se sem kochat krásnými fotografiemi. Jsou půvabné.
    Krásný večer.
    Jitka

    OdpovědětVymazat
  5. Jaro, chodím se sem kochat krásnými fotografiemi. Jsou půvabné.
    Krásný večer.
    Jitka

    OdpovědětVymazat
  6. Járo, krásné fotky ptáčků. :-D Obdivuju tvé znalosti. Už jsem psala, jak jsem na tom.
    Krásné povelikonoční dny A.

    OdpovědětVymazat
  7. Járo, krásné fotky ptáčků. :-D Obdivuju tvé znalosti. Už jsem psala, jak jsem na tom.
    Krásné povelikonoční dny A.

    OdpovědětVymazat
  8. Jsou krásné fotečky moc děkuji šikulko****************************

    OdpovědětVymazat
  9. Jé Jaruško to jsou překrásné opět záběry díky za příjemnou podívanou to se mi dnes bude hezky vařit:-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentáře i návštěvu blogu.