18. 5. 2020

Makra z louky i ze zahrady

Pro dnešek jsem vybrala pár fotografií s detaily kapiček. 
Jsou z jednoho rána, kdy jsem vyrazila do luk a místy byl mráz
a kapky byly zmrzlé.











  A  ještě pár fotek ze zahrady.




































17 komentářů:

  1. Jaruško, to je velká krása. Ty namrzké kapičky vypadají úžasně, herzký večer 💕🌼🌹🌸🥀🌻 💕

    OdpovědětVymazat
  2. Takhle krásně bych taky jednou chtěla umět fotit. Nádherné záběry, kochám se.
    Pěkný večer. Jitka

    OdpovědětVymazat
  3. Jaru,moc krásná námraza.Já si ji moc neužila ani v zimě.

    OdpovědětVymazat
  4. Jaruško, je to krása, až se tají dech.👍😊 Úžasné jsou ty pavučiny, nebo ojíněné listy. Doufám, že borůvkám to neuškodilo a bude úroda.
    Měj krásné dny

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Alenko mockrát děkuji. Mráz byl naštěstí jen někde. Na borůvkách byla rosa. Děkuji za milý komentář a přeji Ti krásné dny.

      Vymazat
  5. Máš to tu Jaruško samé kvítí ,moc krásné snímky👍👍👍👍

    OdpovědětVymazat
  6. Jaruško krásně fotíš,je to nádhera...

    OdpovědětVymazat
  7. Jaruško tak to jsou nádherné fotečky vždy mne potěší a ty kapičky a ta námraza no moc se mi to líbí ****************************krásný víkend přeji 🌷🌺🌷🌺🌷🌺

    OdpovědětVymazat
  8. Ty květiny s tou rosou jsou úžasné Jaruš*******

    OdpovědětVymazat
  9. Jaruško, překrádné fotografie. :) Oko se kochá. :)

    OdpovědětVymazat
  10. wau úžasné fotky**************************

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentáře i návštěvu blogu.