25. 5. 2020

Ráno po dešti













18 komentářů:

  1. Ahoj, Jaruško, moc pěkné. Omlouvám se, že chodím tak málo a děkuji za písmenka na mém blogu...♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Aličko, já také tak často nechodím. Děkuji za komentář a preji ti krásné dny.

      Vymazat
  2. Jaruško, krásné detaily kytiček, které zdobí dešťové kapky.

    OdpovědětVymazat
  3. Milá Jaruško,úžasné záběry👍👍👍👍👍a moc Ti děkuji za hezké komentáře na mém blogu🧡

    OdpovědětVymazat
  4. Krásné květinky.Kapičky jsou nádherné

    OdpovědětVymazat
  5. Jaruško, to jsou parádní fotečky, kapičky nemají chybu. Vorlíčky mám moc ráda i jsem je zkoušela pěstovat v květináči, ale bohužel se jim to nelíbilo. Dobrou noc 💕🌻🌺🌼🌹🌞💕

    OdpovědětVymazat
  6. Dálší překrásné fotky, kapičky po dešti jsou úžasné*******

    OdpovědětVymazat
  7. Nádherné fotografie, radost pohledět. :)

    OdpovědětVymazat
  8. Ty kapičky na makovém poupěti mě dostaly. Prostě krása.

    OdpovědětVymazat
  9. Mám rada Tvoje fotky 1************************************

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentáře i návštěvu blogu.