14. 1. 2022

Ve volném čase háčkuji.

 Sychravé dny moc vycházkám nepřejí a tak si čtu nebo háčkuji. Dečky, které jsem měla hotové jsem o Vánocích dala k dispozici, aby si děvčata z rodiny vybrala, co se jim líbí. Rozebraly si je všechny. Zůstaly mi jen ty, které jsem měla sama jako dekoraci.  Tak mi nezbylo než se pustit do práce a uháčkovat nové...



Tyto dvě - ještě před škrobením a vypínáním.


Tato je ještě rozdělaná. Došla mi příze. 
Bohužel ji nemají ani na netu, tak že dečku budu muset dodělat jinou přízí. Ještě to nějak vymyslím...

7 komentářů:

  1. Jaruško, moc hezké dečky, jsi šikulka. Nejvíc se mi líbí ta s tulipány. Háčkování mám taky moc ráda. Přeju hezký víkend. Ahoj Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leni moc děkuji. Od Tebe pochvala je jako vyznamenání, protože vím, jak jsi všestranně šikovná. Měj se moc pěkně.

      Vymazat
  2. Jaruško, je to paráda a asi "to" na blogu odstartuji. My to háčkování dáme. Třeba mě podpoříš. Jsi bezva příkladem to ty, které by to chtěly zkusit. Děkuji a těším se. Hanka z Kaleidoskopu. ☺

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani moc děkuji za takovou velkou pochvalu. Ano, když se chce, tak se člověk i v pokročilejším věku naučí ledacos, ale opravdu se musí chtít... Děkuji moc, vážím si Tvých milých slov a přeji Ti krásný zbytek soboty a pohodovou neděli.

      Vymazat
  3. Jaruško,dečky máš moc krásné. Háček jsem už hodně dlouho nedržela v ruce, budu muset napravit.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentáře i návštěvu blogu.