31. 10. 2022

Rumburk trochu jinak.

 26. 10. 2022

Na procházku okolím našeho města jsem se vydala tentokrát do části Rumburk 2, Horní Jindřichov. Je to část od nás na opačnou stranu a moc často se tam nedostanu, už proto, že je to od nás přes celé město. Mám  tedy další příspěvek do výzvy, kterou jsem vyhlásila v polovině měsíce října.

Kříž na křižovatce u kulturního domu Střelnice
Kulturní dům Střelnice. V mládí jsme sem chodívali na "čaje". 
Byly to nealkoholické taneční zábavy pro mládež. 
Pokračovala jsem dál k baroknímu mostu přes Mandavu

Říčka Mandava je místy plná spadaného listí

Ještě ohlédnutí...dál jsem se vydala do kopce ulicí Skalní..
Jsou tu moc hezké domky. 

Došla jsem k rybníčku s vodníkem, Je to tu moc hezky udržované a dokonce je tu posezení.






Od rybníčku jsem pokračovala dál. V těchto místech jsem ještě nikdy nebyla.

Pohled na Strážný vrch s pravoslavným kostelíkem
V pozadí Dymník a dole střed města
Lužické hory v pozadí
Mezi pastvinami objevuji další rybníček. Vstup tam není povolený. Je to voda na napájení  pro dobytek.


Uprostřed kopec Frenzenberg a za ním vykukuje Jedlová
Strážný vrch. Mezi stromy prosvítá pravoslavný chrám sv. Jana Křtitele





Dál jsem pokračovala nahoru na Strážný vrch. To už ale bude v dalším příspěvku. 
I tak je fotografií docela hodně. 
Přeji vám krásné dny.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za komentáře i návštěvu blogu.