16. 3. 2023

Zajímavý den.

  15 . březen 2023,

      Byl to pro mě překvapivě zajímavý den. Ráno mi napsala kamarádka Hanka zda bych s ní nejela na výlet, protože sluníčko konečně ukázalo svoje paprsky a obloha byla blankytně modrá. Souhlasila jsem s výletem.

 Těsně před odjezdem mi  zavolala  Jiřinka, že vyráží na cestu za mnou, do Rumburku. Potěšena tou zprávou, jsem se s Hankou domluvila, že na výlet vyrazit můžeme, ale musíme být včas zpět, abych mohla jít na nádraží za Jiřinkou.

S Hankou jsme tedy vyrazily směrem na Lobendavu  - Anenský vrch, kde je další z krásných křížových cest  našeho výběžku. Mezi tím se počasí pokazilo a začalo sněžit, tak že jsme se dlouho nezdržely a vydaly se ještě k zajímavému lomu. Spustila  se chumelenice a tak jsme se vydaly na cestu domů. 

Po návratu z výletu nastalo tolik očekávané setkání s Jiřinkou. Vlaková spojení byla problematická a tak Jiřinka přijela o hodinu později a tím pádem jsme měly méně času na společné setkání. Snad si to vynahradíme v létě až bude lepší počasí. 

Čekání jsem si zkrátila focením okolí vlakového nádraží.
 

Jiřinka dorazila. Mám velikou radost!!!!!
 Zastavily jsme se v blízké kavárničce na dobrou kávu, protože cestou k nám domů  bychom ztratily dost času a chtěly jsme si toho hodně říci.
Po  kávičce jsme se šly podívat na kostel sv. Vavřince a pomalu byl čas jít na nádraží. Přece jen za necelé dvě hodiny  se toho moc nestihne. Jiřinka mi přivezla pro syna sběratele krásný starý fotoaparát, nádherný vykládaný tác, velikonoční ubrousky a spoustu dalších dárečků.
Syn je  fotograf a sběratel starých nepoužívaných fotoaparátů a toto bude jeden z výjimečných kousků do jeho sbírky. 
Nádherný vykládaný tác udělal radost mně stejně  jako ostatní dárečky. 

 
Jiřinka vytvořila stojánek na vařečky, ale já jej použiji spíše jako vázičku.
Mám velikou radost  hlavně z našeho setkání. Moc se těším na další a doufám, že na tom obě budeme zdravotně lépe a budeme moci vyrazit na nějaký společný výlet.

JIŘINKO MOC DĚKUJI ZA  NÁVŠTĚVU, DÁREČKY, PŘÁTELSTVÍ. 
DĚKUJI MOC ZA VŠE!!!  

12 komentářů:

  1. Jaruško, to jsem dopadla, po těch chemkách ani vlasy neukazuju, ještě, že se scházím s blogerkami, kterým je to jedno. Prima to bylo! Opáčko někdy příště.
    Ty náplasti taky pěkně stahují a tak ... třeba to ještě bude ok.
    Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jiřinko jde hlavně o krásné, milé setkání a tom, že se setkáme a probereme naše "holčičí věci"...a to je super. Děkuji Ti a přeji Ti příjemný víkend.

      Vymazat
  2. Tak sem pasuje ten vlakový příběh Jiřinky cestovatelky! :)
    Krásně jste si to užily!

    OdpovědětVymazat
  3. Krásné dárečky a hlavně že jste si to užili Jaruško.Hezký víkend.🤩

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. JIndřiško moc děkuji. Setkání bylo perfektní a snad se brzy bude opakovat.

      Vymazat
  4. Já bych vám nejraději napsala "holky" .-) Je moc fajn, že jste si setkání tak užili.

    OdpovědětVymazat
  5. Tohle byla výborná "akce" a obohatilo to obě strany. Nejen hezké dárky, ty opravdu jsou! a nádraží máte na tak malé město opravdu velké. Toho si hned všimnu. Doufám, že v jeho okolí je bezpečno. Máte ve městě i pěkné hist. památky - jako ten zmíněný kostel. Takže vašemu setkání: Zdar! ☺

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani tady býval dříve železniční uzel a nádraží pořád plné nákladních vlaků. Po revoluci se zrušily továrny v Rumburku, v Jiříkově, ve Varnsdorfu, ve Šluknově a dalších městech a obcích ve výběžku. Změnila se i železniční doprava, protože se tu skoro nic nevyrábí, co by se muselo přepravovat po železnici. Dříve nestačili pracovníci vykládky přistavovat vagóny. Dnes je z vykládky prodejna řeziva. Myslím, že tu bezpečno je. Není to jako ve velkých městech. Děkuji a přeji Ti hezký den.

      Vymazat

Děkuji za komentáře i návštěvu blogu.