1. 8. 2023

Dramatická obloha

 Tyto fotografie byly pořízeny z oken bytu. Venku se schylovalo na pořádný déšť a občas i zabouřilo. Pozorovala ty proměny oblohy a neodolala a fotila hlavně ty proměny oblohy. Chvílemi to vypadalo, jakoby se z oblaků tvořil vír, chvíli se mračna zase vlnila. Vše dotvářel vítr.P

Před bouřkou











 

12 komentářů:

  1. Jaruško, povedené fotky. To jsi zřejmě fotila v neděli před tou supercelou. Zasáhla dramaticky i mělnický region. Měj pohodové dny.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marti, bouřka tu sice byla, ale to nejhorší zůstalo za Lužickými horami. Už několikrát nás od takových bouří zachránily. Děkuji za komentář a přeji ti krásné dny.

      Vymazat
  2. Tak toto je opravdu drama v podání nebeského představení.
    Krásné fotky!
    Měj se !

    OdpovědětVymazat
  3. Dramatická letní obloha,moc povedené fotky...

    OdpovědětVymazat
  4. Jaruško, fotografie povedené moc. My jsme si to tedy užily v přímém přenosu na chalupě v lese, na samotě s vnučkama... Jsem ráda, že je to pryč! Pozdravuju, Lenka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leni moc děkuji. Toto jsem fotila z oken bytu, To by mě ven nikdo nedostal. Bořky se strašně bojím. Mám zlé zkušenosti od dětství, kdy nám uhodilo do domu a to už bych nikdy nechtěla zažít...Měj se moc pěkně.

      Vymazat
  5. Pěkný výhled 👍 pohled na oblohu mám ráda.
    Krásný den 🍀

    OdpovědětVymazat
  6. Pěkné záběry, já se vždycky šíleně bojím. U nás je fajn, že to většinou seberou hory nebo Pardubice :-)

    OdpovědětVymazat
  7. Jarko, ty mraky jsou až strašidelné. Než se tam objeví sluníčko. Hezké dny

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentáře i návštěvu blogu.