15. 11. 2023

Podzimní náhledy



 











21 komentářů:

  1. Hezky zachycené podzimní dny Jaruš,měj se hezky.

    OdpovědětVymazat
  2. Jaruško,moc hezké náhledy podzimu. Zdravím a přeji pohodové dny 🍀

    OdpovědětVymazat
  3. Jaruško zdravím, moc hezké fotografie, já mám podzim tak ráda ! Lenka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leni moc děkuji. Já mám osobně raději jaro...Každý to máme nastavené trochu jinak a o tom to je...Měj se moc a moc hezky.

      Vymazat
  4. Jsou to moc pěkné fotky, podzim mám ráda, ale pohled na to spadané listí vyvolává takovou "zádumčivost", člověk si uvědomuje, že rok pomalu končí a co kvetlo a bylo zelené, přišlo vniveč, prostě života běh...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani moc děkuji. Střídání čtvero ročních období je tak zajímavější. Osobně mi žádné z nic hnevadí, ale nejraději mám jaro, kdy se všechno probouzí. . Měj se moc pěkně a opatruj se.

      Vymazat
  5. Jaruško, nádherné náhledy. Kochám se po ránu. Měj pohodovou neděli.

    OdpovědětVymazat
  6. Nádherné obrázky. Umíš úžasně zachytit krásy přírody.

    OdpovědětVymazat
  7. Nádherné fotografie Jaruško, líbí se mi moc - šikulka jsi...Měj se hezky a díky za komentáře.

    OdpovědětVymazat
  8. Jaruško, je vidět, že i v tom usínajícím podzimním lese je vidět život. Moc krásné fotky.

    OdpovědětVymazat
  9. Další nádhera jako vždy opatruj se a děkuji za tvé milé komentáře.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentáře i návštěvu blogu.