4. 6. 2024

Adéla

 Adéla je jorkšírka našich mladých. Je to miláček a když k nim jdeme na návštěvu, tak mám pro ni vždy nějakou dobrůtku a když přijdou k nám, tak už ví, kde mám pro ni také nějakou odměnu.  Jen si sednu, už ji mám na klíně. Je to mazlík a zlatíčko.


11 komentářů:

  1. Jaruško je zlatá Adélka, já mám doma teď ročního jmenuje se Viki je to strašný lump. Snad se časem zklidní. Měj hezký den

    OdpovědětVymazat
  2. Už od pohledu milý pejsek, který hodí kukuč a omotá si vás... A dali jste jí lidské jméno, určitě se u vás má dobře. 😊

    OdpovědětVymazat
  3. Ty psí oči. Těm se tedy nedá odolat.
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  4. Jaruško Adélka je moc roztomilá, brouček maličkej. A jakou má sponečku, parádnice ! Pozdravuju, Lenka

    OdpovědětVymazat
  5. Jaruško, koho by si nezískaly ty psí očka ☺ Pro vás určitě velké rozptýlení, beru to podle nás, naše Aeby nás vždy návštěvou potěší. Je zajímavé jak jsou ti hafíci mazaní, mohla bych psát story. ☺

    OdpovědětVymazat
  6. Milá Jarusko, moc oba zdravím...máš tu spoustu krásných zajímavých věcí a fotek z výletů a procházek...Adélka je kouzelná...oběma přeji hlavně hodně zdraví štěstí lásky a spokojenosti...opatrujte se...💋🤗💕✨❤️🍀

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentáře i návštěvu blogu.