25. 6. 2024

Háčkuji


Na přání rodiny jsem uháčkovala dva "běhouny" na stůl. 

Tento jsem dokončila dnes... je naškrobený, vypnutý a teď se suší. 

10 komentářů:

  1. Moc se mi to líbí, háčkování fandím, palec nahoru. Líbí se mi, že používáš barevnou přízi, myslím, že tohle se více využije. Nenaučíš někoho háčkovat?
    Ať se daří, přeji příjemný závěr měsíce. 🌞

    OdpovědětVymazat
  2. Moc krásné běhouny jsi uháčkovala !!!! Radost pohledět.
    Měj se hezky!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  3. Jaruško, jsi šikulka,radost udělá běhoun dvakrát.Jednou Tobě a podruhé obdarovanému .🍀

    OdpovědětVymazat
  4. Jaruško, nádherná práce. Měj pohodové a kreativní dny.

    OdpovědětVymazat
  5. Moc hezká ruční práce,obdivuji,na háčkování jsem kopyto...☹

    OdpovědětVymazat
  6. Jaru, i mně se filetové háčkování líbí, ale nikdy jsem ho nezkoušela, i když háčkovat umím :).
    Měj se fajn

    OdpovědětVymazat
  7. Jaruško moc hezké práce já to neumím ale moje maminka ta háčkovala i záclony hezký víkend přeji .. 💋

    OdpovědětVymazat
  8. Jsou nádherné! Připomíná mi to mou babičku, která snad měla háček a klubíčko přilepené k ruce :).

    OdpovědětVymazat
  9. Jaruško, povedená práce a Hanka bude nadšená, jistě jí udělají radost. Ani ses nepochlubila, že už děláš druhý. Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentáře i návštěvu blogu.