14. 8. 2024

Je sezóna švestek a tak peču

 Kynuté švestkové koláče s tvarohem, švestkami a drobenkou. Dnes dokonce dva. 



11 komentářů:

  1. Švestky nemám - měli jsme strom, ale byl divný, takže došlo k jeho poražení. Ale švestkové koláče a iklasické kynuté buchty ty tedy mohu.
    Děláš mi chutě !
    Měj se hezky!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani kavsbestky takézsim kupovat, ale v Bille měli pěkně a na koláče akorát... užij si hezký dnešní sváteční den. Všechno nejlepší 🌹🌹🌹

      Vymazat
  2. Jaruško,zrovna tak děláš chutě i mě. Chystám se také na kynutý koláč,ale asi až na víkend
    👍

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marti moc děkuji. Já homuprkla, protože má přijet s vnučkou a jeden dostane naše Hanka k svátku. Ona tyto moje koláče miluje. Přeji ti krásný den.

      Vymazat
  3. Jaruš, to je krásná fotka! Nepochybuji, že koláč i skvěle chutnal... Se švestkami mám spojené vzpomínky na babičku, ona každoročně dělala kynutý koláč s drobenkou a několikrát i knedlíky z bramborového těsta, ty se pak daly i ohřívat. Švestky byly ze zahrady a u nás se říkalo "slivkový koláč". Však tomu "léku" se také říká slivovice! ☺
    Jari, moc děkuji za přání k svátku.

    OdpovědětVymazat
  4. Jaruško, koláče vypadají lákavě. Měj pohodový víkend.

    OdpovědětVymazat
  5. ňam, ňam :) Hned bych se zakousla.
    zdraví Marie

    OdpovědětVymazat
  6. Jak mi mohla taková dobrota uniknout? Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
  7. Miluju všechno se svestkama... knedlíky, buchty, koláče 😍😍 Krásný víkend přeji 🌺

    OdpovědětVymazat
  8. Švestky miluji, ale letos se bohužel u nás neurodilo - tak alespoň takto se pokochám koláčem .-) Hezké dny, Jarko

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentáře i návštěvu blogu.