10. 2. 2020

Dečka pod květináč

Stále háčkování zkouším a pořád se to jen učím.
 Jsou to moje první práce a tak nejsou ještě dokonalé.


21 komentářů:

  1. Jarunko no máš to moc hezké já hačkovat neumím mamka hačkovala ale mne to nebavilo pleteni jo a šíti také kytička krásně kvete ****************

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bětuško děkuji. Já to také ještě neumím.Zkousim a zkouším a také pořád párám🤔😀...

      Vymazat
  2. Krásné Jaruško i kytička...

    OdpovědětVymazat
  3. Páni Jaruško, náhodou Ti to jde!!!Hezký vzor mě se líbí i kytičku máš krásnou♥♥♥ Jsi šikulka, alespoň přijdeš na jiné myšlenky ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No moc mi to ještě nejde, ale snažím se. Děkuji za komentář

      Vymazat
  4. Jaruško, moc hezká dečka, opravdu Ti to jdem.**********

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jiřínko děkuji. Ještě se musím hodně učit.

      Vymazat
  5. Moc hezká dečka Jaruško********* i kytka

    OdpovědětVymazat
  6. Máš to moc krásné Jaruško 🌙💫🎀🌷🌙 já to neumím u nás háčkovala hodně babička i maminka 🌙💫🎀🌷🌙

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji...Teď raději pletu. Syn si objednal šálu

      Vymazat
  7. Jaruško pěknééé...a tu vedle máš vyšívamou,že...také jsem to dělávala....kytička je nádherná...

    OdpovědětVymazat
  8. Jaru,moc hezká dečka,vidíš,jak ti to jde.Já už chci dodělat ty ponožky,ale jednu jsem včera parála,protože jsem naháčkovala na jiné straně patu a jak dokončím ponožky začnu zase něco jiného.Baví mě to,co po chvilkách,raději háčkuji než sedět u počítače a nebo na mobilu.Tady je vidět kus práce a to mě těší.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo to máš pravdu. Teď pletu synovi a jeho přítelkyni šály...Objednali si modré...Děkuji za komentář.

      Vymazat
  9. Jaruško, dečka se mi líbí, je pěkná. Však jsem psala už minule, že bude s háčkováním líp a líp. :)

    OdpovědětVymazat
  10. Jaruško to je moc krásné ,jsi šikulka 🐶🐱🌹🌺🌷🌻🌼

    OdpovědětVymazat
  11. Strange "water hack" burns 2 lbs in your sleep

    More than 160 thousand women and men are hacking their diet with a simple and SECRET "liquid hack" to drop 1-2 lbs each night as they sleep.

    It is very simple and works on anybody.

    This is how to do it yourself:

    1) Go grab a drinking glass and fill it half full

    2) And now follow this weight losing hack

    you'll be 1-2 lbs skinnier in the morning!

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentáře i návštěvu blogu.