15. 10. 2022

PODZIMNÍ FOTO-VÝZVA

 Milé blogerky. 

Přišel podzim, stromy se barví a postupně se zbavují listí a příroda se pomalu ukládá ke spánku.  Rozhodla jsem se tedy vyhlásit tuto PODZIMNÍ  FOTO-VÝZVU na téma:

  BAREVNÝ PODZIM. 

 Mnoho z vás si barvy podzimu nenechalo ujít a už jste něco nafotily a tak můžete fotografie do této výzvy použít, ale POUZE  LETOŠNÍ !!!

 Pokud ještě nic nafoceného nemáte, tak to můžete v příštích dvou týdnech dohnat.  Meteorologové ještě  slibují  slunečné počasí s docela příjemnými teplotami, tak vyrazte do přírody na krátkou procházku, načerpat sílu ze slunečních paprsků. 

Kam vyrazíte a co nafotíte, záleží jen na vás. Pokud se ven nedostanete, protože vás omezuje zdravotní stav nebo jiné povinnosti, tak to může být i pohled z okna, podzimní aranžmá, prostě něco, co se vám na podzimu líbí a dokáže vám zlepšit náladu.

Nejde o výstavu fotografií a jejich kvalitu, ale o radost z focení, tak že klidně foťte mobilem, pokud jinou možnost nemáte. Jsme všichni amatéři a kvalitu fotografií nám nepřísluší soudit. Je to hlavně o setkání blogerek s podobnými zájmy, o kráse barev,  o radosti ze života a pro zpříjemnění těchto podzimních, pro všechny jistě náročných, dní.

Příspěvky můžete zveřejnit hned  a vkládat až do 5. listopadu 2022. 

Pokud patří příspěvky do výzvy, tak nezapomeňte  do názvu dopsat :

       PODZIMNÍ FOTO-VÝZVA

Pokud se výzvy chcete zúčastnit, tak  se mi zapište do komentářů, abych na některý z vašich příspěvků nezapomněla a mohla tak přidat odkaz na váš blog, kde se i ostatní potěší vašimi krásnými fotografiemi. 

Předem  děkuji za účast a přeji vám všem

  DOBRÉ SVĚTLO.

19 komentářů:

  1. Jaruško, výzvy se určitě zúčastním. Fotek mám sice už spoustu, ale do konce října počítám, že ještě nějaké přibydou.

    OdpovědětVymazat
  2. Jari moc děkuji. Už jsem si Tě přiřadila. Přeji Ti krásné dny.

    OdpovědětVymazat
  3. Járo, ráda se přidám. Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
  4. Jaruško děkuji za vzkaz na blogu♥

    OdpovědětVymazat
  5. Dobré ráno Jaruško, můžu se výzvy také ještě zúčastnit nebo už je pozdě ? Taky bych se přidala, Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
  6. Jaruško, přidávám se k výzvě.

    OdpovědětVymazat
  7. Jaruško doufám že se ti objevila moje přihláška k výzvě,ráda se zúčastním.Psala jsem přímo na odkaz ale pořád se mi to ztrácelo.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kouknu na to. Někdy to jen problikne a zmizí podívám se. Děkuji. Budu ráda a těším se na tvoje příspěvky

      Vymazat
  8. Jarko, dlouho jsem na blozích nebyla a tak mi tato výzva téměř utekla. Ale koukám, že termín je do 5.11. a za pár dní chystám podzimní příspěvek, tak se do výzvy ještě hlásím. Těším se i na fotky ostatních blogerek. Pa D.

    OdpovědětVymazat
  9. Ahojky Jaruško tak jsem to vše stihla :) ptáčky sice nenafotila barevný podzim ano

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentáře i návštěvu blogu.