12. 1. 2024

Námraza

 Při procházce jsem neodolala a fotila detaily námrazy. Litovala jsem, že jsem si s sebou do batohu nedala mezikroužky a objektiv pro makro. Jen že stejně jsem neměla moc času a tak jsem pořídila pár fotografií a pospíchala k rybníkům, abych pořídila pár fotografií a stačila se brzy vrátit domů.

Detaily z trávy...







...a z hladiny rybníku...





16 komentářů:

  1. Jak to ta příroda umí !!!
    Parádní fotky !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  2. Nádherné obrázky. Krásně jsi zachytila mrazivé dny. My už máme nad nulou.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jari moc děkuji. U nás je na nule a sněží...Hezké dny přeji.

      Vymazat
  3. KIrásné fotky zachycené šikovnou fotografkou..👍🍀

    OdpovědětVymazat
  4. Jaruško, krásné fotky. U nás nebyla a není žádná námraza, tak se kochám tou krásou u tebe. Měj krásné dny.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marti já jsem ji také hledala v trávě v místech, kam se nedostalo sluníčko. Hlavně mě zaujaly ty zamrzlé vodní plochy s námrazou na povrchu. Na bruslení by to tedy fakt nebylo...

      Vymazat
  5. Jo, to musí člověk vyjít z tepla bytu do zimy v okolí města a náhle má plný foťák nádhery.A ještě nás, ty zalezlé za kamny, dovede na blogu potěšit. Díky, Járo. Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jiřinko moc děkuji. No Ty zrovna za kamny moc zalezlá nejsi a pořád někde chodíš a cestuješ a také se vždy těším na Tvoje fotografie z toulání na cestách. Měj krásné a pohodové dny hlavně ve zdraví.

      Vymazat
  6. Jarunko krásné fotečky tak si neodolala a šla si ven ale moc se mi to líbí děkuji ..Opatrujte se

    OdpovědětVymazat
  7. Jaruško to je taková nádhera, prostě bílá krása !! Pozdravuju, Lenka

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentáře i návštěvu blogu.