8. 1. 2024

Novoroční ohňostroje



 










Nakonec večerní pohled na Dymník
Šťastný rok 2024

10 komentářů:

  1. Zajímavé obrázky,ač já ohňostrojům nefandím.Přejí zdraví v novém roce.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi moc děkuji. také je nemusím, ale když nám to létá před okny tak se ráda podívám a mám to zadarmo. Peníze bych za to tedy fakt nedala.

      Vymazat
  2. Zase trochu jiné téma, ale vydařené. Zdraví Večernice

    OdpovědětVymazat
  3. Jaruško, každý rok se na zdejší ohňostroj o půlnoci přes okno podívám, u nás to prská z obou stran, ale nesnáším ten hluk a smrad. A pejskaři to asi mají ještě horší.
    Nafotila jsi to pěkně. Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jiřinko děkuji za komentář. Já bych za to také penízte nedala a ten rachot mi také vadí, zvláště když mi to létá před okny, tak to nemám ráda.Focené je vše přes zavřená okna.

      Vymazat

Děkuji za komentáře i návštěvu blogu.