17. 1. 2024

Výhledy z oken bytu.

 Na procházky mám teď omezené možnosti a tak občas fotím pohledy z oken bytu. Pohled k vlakovému nádraží

Dymník
Jedlová
Rozhledna na Dymníku
Pěnkavčí vrch

18 komentářů:

  1. Krásné výhledy a toho sněhu. Máte krásnou zimu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jari, my jsme tady na severu zvyklí. Je tu drsnější podnebí, ale i to má něco do sebe...děkuji a přeji Ti krásné dny.

      Vymazat
  2. Jari, zimu nezávidím, u nás v Moravskoslezském kraji máme sněhu i mrazů dost ☺. Výhledy z oken máte mnohem lepší než já, ale nevadí mi to. Z balkonu mohu fotit nebe a úplněk a třeba i novoroční ohňostroj. 👍

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, já to beru jak to je. Zima mi nevadí a i v ní si najdu to hezké. Příroda si odpočine, vymrznou někteří paraziti a viry a těším se už na jaro, až se vše začne probouzet. Přeji Ti hezké dny ve zdraví.

      Vymazat
  3. Výhledy máš moc pěkné. Já jsem ráda, když alespoň na čas je taková ta normální zima.
    Příroda to potřebuje a i my. V únoru už začínám ve vzduchu cítit jaro. Když je zima zcela bez sněhu, nebaví- mne- to.
    Klidné odpoledne !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  4. Hani děkuji za komentář. Měj se moc hezky.

    OdpovědětVymazat
  5. Jaruško hezké výhledy a toho sněhu, k zimě to prostě patří. Ani mě zima nevadí, beru vše tak jak přichází... Měj se dobře, Lenka

    OdpovědětVymazat
  6. Jaruško, opět krásné fotky. Měj pohodové dny.

    OdpovědětVymazat
  7. Jaruš,máš hezké výhledy z okna,máš výhodu.Aspoň v zimním období,kdy někdy nejde jít ven, udělají zimní pohodu,užívej si toho ve zdraví.

    OdpovědětVymazat
  8. Krásné výhledy z okna máš! :)

    OdpovědětVymazat
  9. Jarko, hezké výhledy z oken. Všude nasněženo. Máte pohádkovou zimu.

    OdpovědětVymazat
  10. Járo, pěkně zimní fotky, v sedmdesátých letech jsem nosila dceru do školky na zádech, ve sněhu by ji nebylo vidět. Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jiřinko také jsem to tak měla. To jsme ještě bydleli u Zámečku a do města to také bylo pěkně daleko.

      Vymazat

Děkuji za komentáře i návštěvu blogu.